Якщо ви помітили, що один з Ваших розумних пристроїв чи сервісів (Eliot) було взламано чи Ви спостерігаєте втручання, що порушують правила інформаційної безпеки Ваших розумних пристроїв, слід негайно нас повідомити!

Будь ласка, дотримуйтесь наведених нижче інструкцій, щоб повідомити про даний інцидент! Всю необхідну інформацію надішліть електронною поштою на адресу: security-incident-on-iot@legrand.com

Найбезпечніший спосіб — відправити зашифрований електронний лист. Якщо Ви ніколи не надсилали зашифрований електронний лист, Ви можете скористатися цим посиланням або за допомогою ключа GPG для шифрування повідомленнь.
Завантажити ключ GPG.

Повідомлення

Мова запиту: Англійська.

  • Вкажіть своє контактне ім’я або назву організації (якщо ви звертаєтесь як дистриб’ютор/дилер, тощо) та назву країни.
  • Повідомте про інцидент, опишіть всі деталі вразливості пристрою та його параметри (назва продукту, модель та версія прошивки), а також те, як налаштована Ваша конфігурація (які платформи Ви використовуєте).
  • Вкажіть, як відбувся інцидент, і які дії Ви вжили.
  • Повідомте нас про наслідки порушень інформаційної безпеки. Який результат інциденту до моменту відправлення повідомлення?
  • Додайте скріншоти Вашого екрану, що показують помилки в роботі Вашого додатку.

Ви отримаєте повідомлення, що Ваше звернення було прийнято в роботу протягом максимум 3 (трьох) днів. Ми звернемось до Вас, якщо нам буде потрібна додаткова інформація щодо інциденту. Ви отримаєте наші висновки-відповіді щодо інциденту інформаційної безпеки зворотним листом протягом 10 днів.

При виникненні труднощів у написанні запиту англійською мовою, Ви можете звернутися до нас, надіславши дані щодо інциденту, що вказані вище, на електронну адресу: office.kiev@legrand.ua, з темою повідомлення: «ІНЦИДЕНТ». Звертаємо Вашу увагу, що при створенні запиту в такий спосіб відповідь щодо інциденту Ви зможете отримати протягом 3(трьох) - 5 (п’яти) днів.

Вирішення проблеми

Якщо звернення буде підтверджено, ми перейдемо до аналізу першопричини та визначимо найкраще рішення вирішення даної проблеми. Ми можемо залучити Вас до цього процесу на етапі тестування, щоб переконатися, що інцидент виправлено.

Після оновлення інформаційної безпеки Legrand підготує і розішле повідомлення про подолання небезпеки. Будь ласка, дотримуйтесь терміну в 90 днів з моменту Вашого первинного звернення перш ніж публічно повідомити про інцидент. Ми використовуємо цей період, щоб надати всім нашим клієнтам рішення про захист безпеки розумних пристроїв.

Безпека та конфіденційність даних користувачів для нас є дуже важливими! Ми докладаємо всіх зусиль для забезпечення оптимального рівня безпеки та мінімізації шахрайського втручання!

Підписка на розсилку новин

Отримати останню інформацію